Comunitat

Viendo 4 entradas - de la 1 a la 4 (de un total de 4)
  • Autor
    Entradas
  • #11071
    Judit Moreno Crespi
    Participante

    Sóc mare d’un nen TEA de 10 anys funcional, autònom i intel·ligent (si ens posem capacitistes), i també molt conductual. I el que em sorprèn: cada cop més. I això costa, no tant com a mare (que també) sino pq les mirades cada cop son més directes, pq a l’escola cada cop costa més (tot i que per ara sembla que ho tenim controlat). I vull afegir: el meu fill és el més viu reflexe de la meva infantesa (un pel més agressiu). Per tant, m’estic qüestionant moltes coses.
    Espais com aquests, en el meu cas més que associacions locals o altres, em donen vida, eines, esperança i coneixement de causa. I per tant, forces. Tant com fer xarxa amb persones afins amb situacions vitals similars. Gràcies.

    #11352
    Laura Ortiz Damas
    Participante

    Bon dia. El meu nom és Laura i sóc la mare d’un nen autista amb altes capacitats. M’ha agradat el títol d’aquest fil, “Comunitat”. Penso que és la forma d’aconseguir una societat més inclusiva.
    Salutacions,
    Laura OD

    #11357
    Rosario Perez Lopez
    Participante

    Hola , soc mare d’una noia de 21 anys, autista d’alt funcionament que està estudiant a la universitat. Ha passat 4 anys molt dolents per l’alt nivell d’ansietat que la liitava molt en el dia a dia.

    #11402
    Digade
    Participante

    Bon dia, soc mestra d’educació primària. Ja vaig assistir a les jornades de l’any passat i vaig aprendre molt. És per això que he volgut repetir. Moltes gràcies per donar-nos eines per poder atendre als infants TEA amb la qualitat que mereixen.

Viendo 4 entradas - de la 1 a la 4 (de un total de 4)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.